הכירו את אילה

מאז ומעולם אהבתי יותר מהכל ללמד ילדים להצליח!

להצליח להגות את המילה הראשונה, ללכת את הצעד הראשון, לטפס על המגלשה הכי גבוהה או במילים אחרות: לחלום, להעז ולהגשים!
כשסיימתי לפני כ- 13 שנה את לימודי התרפיה במוזיקה והוראת האנגלית
יצאתי לדרך מסעירה והרפתקנית של עבודה במספר בתי ספר במקביל, הייתי עוברת משיעור אנגלית לכיתה ח’ מתקדמות, לכיתה ה’ מתחילות, דרך הקבצה בו’ של מתקשות וכו’ כך נחשפתי לקשת רחבה של תלמידות ואתגרים.

הקמתי בביתי אולפן הקלטות אותו גייסתי לטובת התלמידות שלי, וממנו צצו רעיונות שונים ומשונים איך להטמיע את החומר טוב יותר ולעזור גם למתקשות.
כל ילדה שיצאה מהאולפן גבוהה בכמה ס”מ (ולא כי התאמצה להגיע למיקרופון- בשביל זה היה סטנד מיוחד) עם מבט קצת יותר בטוח, ואושר מתפוצץ למרחקים קרב אותי לשליחות שלי.
לפעמים הרעיונות שלי היו כל כך מופרכים, שהצוות החינוכי בבית הספר לא ממש ידע איך ‘לאכול’ אותם. שירים ומקצבים, לחנים וסיפורים.. חוויה אחת גדולה של למידה מדהימה אך לגמרי לא סטנדרטית.

במשך הזמן, כאשר התלמידות בהקבצה המתקשה, החלו לעלות בזו אחר זו להקבצות מתקדמות, ובמקביל קבוצת בנות אחרת עם ליקויי למידה החלו לקרוא בשטף עם הבנה וברק בעיניים- הבנתי שיש כאן מוטיב גאוני שחשוב לפתח.
ואכן, לאורך השנים אחרי מחקר רב ותהליך מייגע של ניסוי ותהייה נולדה בס”ד שיטת הלימוד החדשנית באמצעותה מתחוללים ניסים בבית הספר ‘קידספיק’.

המטרה:

להביא כל ילד לדעת אנגלית מתוך חווית העצמה ואושר.

הדרך

 שיטה מדויקת וחכמה (ראו עוד ב'השיטה שלנו') עטופה בשירים, דרמה וכייף!

"על הדרך":

אני לא ישנה בלילות מרוב פרפרים בבטן (אמיתי) הילדים לא ישנים מרוב ציפייה לפרק הבא או לחבילה שבדרך אליהם הביתה. (לפעמים זה נראה שהם בכלל לא זוכרים שמדובר בתוכנית לימודים.. זה נראה להם כמו בילוי כייפי שאמא מפנקת אותם בו).

אבל האימהות?

האימהות ישנות ברוגע כשהן רואות את הילדים מפטפטים באנגלית בטבעיות...

אז נעים מאוד,

קוראים לי אילה ברלב. יחד עם השאיפה לייצר תכניות לימוד אנגלית לכל טווח הגילאים (החל מגיל 3 שילוו ב'פסיעות' הראשונות בשפה ועד בוגרים בגילאי 13 שיקודמו לדיבור ברמה של שפת אם)- ועוד חלום גדול שייחשף בע"ה בבוא הזמן- אני כאן כדי להבטיח לך שגם הילדים שלך (כמו מאות תלמידי בית הספר שלנו) יצליחו בקלות באנגלית, הצלחה שתעניק להם יתרון משמעותי במוסדות הלימוד וביומיום. נשמע כמו חלום טוב מידי? נסי גם את את הקסם.

בעזרת חמשת הסודות האלה- הילדים שלך הולכים להיות אלופים באנגלית!

מלאי את הפרטים כעת וקבלי את המדריך במתנה אלייך למייל
עגלת קניות
Scroll to Top

האתר בשדרוג

העמוד יעלה בקרוב

שינויים מרגשים בדרך...

צריך עזרה?